sâmbătă, 16 mai 2015

Am citit atât de multe....chipuri.

Cad raze de soare şi încălzesc gândurile,cad picuri de ploaie şi spală drumul problemelor,bate aprig vântul şi împrăştie monotonia,se vede Apusul şi se simte liniştea serii,strălucesc ochii şi stelele.
Povestea continuă şi cartea se deschide la un nou capitol,tot ce-a rămas din trecut este un surâs şi o lecţie învăţată. Câtă nesiguranţă se ascunde în spatele acelui "te înţeleg...",câtă teamă cuprinde inima în faţa jocului sentimentelor,câtă rea-intenţie se poate ascunde în spatele unui zâmbet,câtă grijă poate semnifica un simplu gând la persoana dragă,câtă bucurie trădează cuvintele,câtă ambiţie arată faptele şi cât de multă dragoste poate evidenţia o privire.

Vor fi zile bune şi zile mohorâte,momente obişnuite şi unice,oameni care vor trece prin viaţa ta pentru a încerca sa distrugă sau să repare ceva,trecători care caută sprijin pentru propriile interese, curioşi care vor crea basme din nimicuri,aroganţi care dau senzaţia că doar ei înseamnă ceva, invidioşi ce vor încerca să strice echilibrul,răutăcioşi cu zece feţe dar şi suflete apropiate de al tău,cei care vor dori să rămână în "lumea ta". Pe tavanul minţii am notat obiectivele şi dorinţele,am deschis fereastra inimii şi a pătruns lumina. Am râs,am plâns,am cântat şi...am citit atât de multe....chipuri.
Copiii ne învaţă ce este aceea responsabilitate dar şi cât de mult înseamnă un suflet fericit,cât de mult putem răbda şi cât de multe momente de bucurie putem simţi,cât de dificile pot fi simplele întrebări şi cât de mult ne regăsim în gesturile lor.
Zâmbetul florilor de mai,mirosul primăverii,curcubeul sentimentelor. Cu bucurie şi curaj se întâmpină fiecare nouă zi,scriem cuvinte sau poveşti pe filele din cartea fiecărui om pe care îl întâlnim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu