joi, 27 august 2015

Ieri tu,Azi eu,Mâine Noi.

Dacă ţi-aş spune că fiecare cuvânt al tău e o notă adăugată la simfonia inimii mele ţi-ai dori să devii compozitor? Dacă ţi-aş spune că în privirea ta văd seninul Cerului ţi-ar fi teamă să mai clipeşti? Dacă ţi-aş mărturisi că eşti persoana în jurul căreia gravitează sentimentele mele,ai zâmbi? Dacă ţi-aş spune că fiecare îmbrăţişare îmi alină durerile ai accepta să fii medicul meu? Dacă ai afla că în lipsa ta gândurile mele caută să  îţi audă vocea,m-ai crede? Dacă ţi-aş dovedi că alături de tine am parte de cele mai minunate momente,ţi-ai dori să pleci? Dacă simţi ceea ce simt şi eu,eşti sufletul meu pereche. Am ştii că singuri suntem capabili de lucruri măreţe dar împreună suntem de neclintit, am înţelege că după o lungă aşteptare şi uşi închise am găsit cheia către împlinire,am aştepta cu nerăbdare momentul revederii căci dorul şi-a pus amprenta în sufletul nostru,am culege vise şi am lupta să le transformăm în realitate,am primi binecuvântare şi nu ne-ar lega doar numele ci cununa împletită în Cer,am mulţumi şi ne-am bucura de curcubeul întâmplărilor din viaţa noastră. Pentru că...

Viața asta-i o poveste,completă și complexă, tumultoasă și liniștită,în mijlocul aglomerației sau pe un vârf de munte,gustând bucuria și necazul, dezamăgit de prieteni sau de vremea urâtă, impresionat de surâsul Soarelui și strălucirea ochilor,îngrijorat de inundația de afară sau de incendiul din inima ta, retras sau în văzul tuturor,aproape sau departe,singur sau însoțit...
Oamenii  caută,uneori  găsesc alteori renunță,uneori câștigă,câteodată pierd,uneori au,în alte situații simt lipsa,uneori dau,adesea cer,uneori iartă,alteori uită...însă,mereu iubesc..un cântec,o floare,un vers,o amintire,un vis,o rugăciune,un gând,o trăire,un el,o ea.
Încă există speranță,șansă unică,momente speciale și dorință de schimbare.

Gânduri&fapte bune!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu