marți, 7 aprilie 2015

Cuvinte cheie.

              Întâmplările cred că definesc cel mai bine un om. Nu cred că Dumnezeu ne numără căzăturile căci nu asta e cel mai important. Adevăratul efect nu este dat doar de momentul în care te ridici,ci de momentul în care priveşti în Sus,mulţumeşti şi mergi mai departe. Raze de soare,curcubeu,flori de cireş..cu cât cauţi răspunsuri cu atât apar mai multe întrebări. Acum mi-e plin sufletul de rugăminţi şi mulţumiri,sunt fiinţe care păşesc pe poteca sufletului nostru lăsându-şi amprenta acolo pentru un strop de timp sau pentru totdeauna.

TE ROG să îmi fi alături în momentele mele de glorie şi în cele în care mă pierd,te rog să îmi oferi o îmbrăţişare atunci când cred că am pierdut sensul la ceea ce mi se întâmplă,te rog să îmi dăruieşti un motiv să zâmbesc când sunt cufundată în gândurile mele,te rog să îmi acorzi puţin din timpul tău,un ceai cald sau o vorbă bună care să îmi ajungă la suflet,te rog să mă ierţi pentru momentele mele de rătăcire,te rog să nu mă laşi singură atunci când toţi ceilalţi au făcut asta,te rog să fii tu însuţi,să nu mă minţi şi să îţi exprimi sentimentele pe care le ai,te rog să nu te compari cu nimeni pentru că ai locul tău special în inima mea, te rog să... nu mă uiţi.

MULŢUMESC că deşi ai avut atâtea motive să pleci te-ai întors din drum,că mi-ai dovedit ce înseamnă încrederea,că ai avut răbdare când nu ştiam ce am de făcut,că m-ai respectat şi că eşti un om de cuvânt,că pui preţ pe sinceritate şi omenie,că ai credinţă deşi trăim vremuri în care egoismul şi invidia sunt boli întâlnite tot mai des,că de fiecare dată găseşti cuvintele cele mai potrivite,că îmi spui noapte bună şi succes la nevoie,că deşi eşti preocupat cu ale tale găseşti timp şi pentru mine. 

       Mulţumesc că deşi nu merit...eşti aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu