luni, 6 aprilie 2015

Sunt lucruri preţioase ce se pot cumpăra şi lucruri valoroase care nu au preţ.

Mergem. Încotro?! De multe ori nici noi nu ştim. Fiecare vrea să se aleagă cu ceva. Un sfat primit la nevoie,o îmbrăţişare,un sărut de noapte bună,o brăţară scumpă,un job nou...dorinţe şi iar dorinţe. Poate un strop de bucurie,o fărâmă de răbdare,un gram de credinţă,simplitate şi decenţă,un Mulţumesc din suflet. Sunt lucruri preţioase ce se pot cumpăra şi lucruri valoroase care nu au preţ. Tu vezi diferenţa. De multe ori nu-mi găsesc cuvintele pentru a descrie cu adevărat ceea ce simte sufletul meu,atunci îmi dau seama că sunt sentimente,doruri şi dureri ce nu se pot spune,ele rămân în taină...ştiute doar de mine şi Dumnezeu. Nu sunt unică doar prin comportamentul şi personalitatea mea,reala unicitate o reprezintă acea fâşie de lumină ce arde în interiorul meu. Fac ordine în camera inimii mele,să mă bucur şi să se bucure şi cel care va intra. Să nu-mi fie ruşine de praful aşternut pe sentimente,să nu se simtă frigul din cauza orgoliului,să nu deranjeze perdeaua murdară a gândurilor mele şi să nu irite fumul mândriei. 
Ne pregătim atât de mult..şi pentru ce?! Ore petrecute în faţa oglinzii,farduri multe,rujuri stridente şi idei provocatoare. Vrem "să dăm bine",doar suntem etichetaţi după aspect. O să poată ascunde vreodată fondul de ten petele faptelor mele rele? Va lumina fardul de pleoape întunecimea minţii mele? Va da strălucire luciul de buze atitudinii mele? Aşa larg e orizontul minţii noastre dar tot timpul ne scapă ceva..sub pretextul că nu căutăm perfecţiunea dar tindem mereu spre asta,ce naivitate. Frumuseţea nu este definită doar de chipul fizic ci şi de cel spiritual,icoana dinăuntrul tău. Apreciază-te pentru cine eşti,luptă pentru ce îţi doreşti,pleacă capul în jos cu modestie căci nu suntem în măsură a condamna pe nimeni pentru faptele sale şi priveşte în Sus cu nădejde. Tot ceea ce ai nu-ţi aparţine,tu nu poţi poseda nimic,doar ceea ce e invizibil pentru ochii trupului dar vizibil pentru ochii sufletului îţi aparţine. În rest toate le-ai primit,mereu se poate şi mai bine dar nu te plânge,mâine e o nouă zi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu